NAVITEL® lansează tableta NAVITEL Т757 LTE

NAVITEL® anunță lansarea unei noi tablete GPS, NAVITEL T757 LTE.

Acest dispozitiv este gândit pentru a fi pe placul tuturor, prin design-ul elegant și performanțele avansate, atat ca o tableta 4G, cat si ca o navigatie GPS completa pentru automobile.

NAVITEL T757 LTE este o tabletă modernă, care rulează pe un puternic sistem de operare, Android 8.1, cu acces la sistemele GPS și GLONASS de navigație prin satelit. Cu un ecran IPS generos de 7 inch, din sticla 2.5D, imaginea rămâne la fel de clară, indiferent de unghiul de vizualizare. Forma plăcută a tabletei permite o prindere mai strânsă, esențială atunci când utilizați dispozitivul în mișcare.

În prezent, conectivitatea rapidă și stabilă este indispensabilă pentru oricine dorește să fie în frunte, iar NAVITEL T757 LTE vă permite să vă conectați foarte ușor cu prietenii, familia si social media, prin intermediul modulului LTE 4G, a Bluetooth-ului și conectivității Wi-Fi. Tableta este prevăzută cu 2 sloturi de SIM, precum și cu slot de card microSD, ce suporta până la 128 GB.

Software-ul Navitel Navigator preinstalat pe NAVITEL T757 LTE oferă funcții avansate de navigare, ca de exemplu indicații vocale la fiecare intersectie, alerte SPEEDCAM, multiple criterii de căutare și trasee demo. În plus, vine cu un pachet de hărți actualizabile gratuit pentru 43 de țări din Europa. Include și hărți pentru Rusia, Belarus, Kazakhstan și Ucraina. Puteți descărca oricând hărți suplimentare sau material video, muzică și alte aplicații din Google Play.

Pachetul NAVITEL T757 LTE include accesorii de mașină, suport pentru parbriz, incărcătoare, toate pentru a face foarte ușoară instalarea și folosirea imediata a tabletei oriunde.

NAVITEL T757 LTE este disponibila din aceasta luna pe magazinele online si la partenerii MGT Educational.

Preț recomandat NAVITEL T757 LTE– 599 Lei.

Plăcile grafice NVIDIA RTX și driverele Creator Ready oferă un boost aplicațiilor de creație Primul driver Creator Ready a fost anunțat la GTC 2019 și îmbunătățește performanța și fiabilitatea aplicațiilor de creație

Plăcile grafice NVIDIA RTX au oferit editorilor video, animatorilor 3D, comentatorilor de jocuri, designerilor grafici și fotografilor din întreaga lume un boost major în productivitate odată cu ray tracing prin accelerare hardware, procesele creative bazate pe inteligență artificială și procesarea video avansată.

Acum, NVIDIA prezintă un nou program “Creator Ready Driver” care vine în sprijinul artiștilor, creatorilor de conținut și dezvoltatorilor de jocuri, pentru a le oferi cea mai bună performanță și fiabilitate când vine vorba de lucrul cu aplicații de creație.

Pentru a obține nivelul maxim de fiabilitate, driverele Creator Ready au fost supuse la teste extinse pe multiple versiuni ale aplicațiilor de creație de top. De asemenea, NVIDIA a efectuat teste extinse pentru fiecare tip de process de muncă creativ, evaluând calitatea driverului în condiții de muncă zilnice.

Lansările driverelor Creator Ready sunt sincronizate cu actualizările celor mai importante aplicații de creație, oferind compatibilitate și performanță pentru toți cei care depind de PC pentru munca lor creativă.

NVIDIA va continua să lanseze drivere Game Ready pentru cele mai recente jocuri pentru PC și lansări de DLC-uri – acest lucru va rămâne neschimbat. Atât driverele Game Ready cât și driverele Creator Ready vor include suport pentru jocuri și aplicațiile de creație. Însă de azi, creatorii pot primi versiuni de drivere testate extensiv, pentru a îndeplini cerințele stricte ale muncii lor.

Primul driver Creator Ready este disponibil pe NVIDIA.com și GeForce Experience.

Driverele Creator Ready sunt disponibile pentru plăcile grafice GeForce RTX și GTX și TITAN bazate pe arhitectura Turing, plăcile TITAN V bazate pe arhitectura Volta, plăcile GeForce GTX și TITAN bazate pe arhitectura Pascal și toate plăcile moderne Quadro.

RTX accelerează creația

Prima versiune de driver Creator Ready (versiunea 419.67) oferă o performanță cu până la 12%* mai mare aplicațiilor de creație și este optimizată pentru ultimele opțiuni de accelerare RTX. Aplicațiile de creație care se bucură de aceste performanțe includ:

  • Autodesk Arnold 5.3
  • Unreal Engine 4.22
    • Unreal Engine 4.22 cu suport pentru ray tracing este disponibil pentru preview acum și va fi lansat official în versiunea finală în următoarele 2 săptămâni. Aflați mai multe despre anunțurile de la conferința GDC legate de Unreal Engine 4.2.2. aici.
  • REDCINE-X PRO 51
  • Adobe Photoshop Lightroom CC
    • Adobe a lansat recent Enhance Details pentru Lightroom CC, o caracteristică ce folosește machine learning și inteligența artificială – o rețea neuronală antrenată extensiv – pentru a oferi fotografilor opțiuni de editare de ultimă generație. Cu plăcile grafice NVIDIA RTX, fotografii își vor putea edita pozele de până la 4 ori mai rapid în comparație cu opțiunile de grafică integrată.
  • Substance Designer de la Adobe
    • Substance Designer a adăugat recent suport DirectX Ray Tracing pentru light baking, permițându-le astfel artiștilor să randeze în doar 16 secunde, folosind plăcile grafice NVIDIA RTX, materiale care pentru care durata de randare era de 14 minute.

*Rezultatele sunt bazate pe sistemul de testare NVIDIA care utilizează Windows 10 (RS4), procesor Intel Xeon Gold 6154 (3GHz), memorie 64GB DDR4 și RTX 2080 cu ramificațiile driverului R415 și R418.

Primul autobuz robot din lume circulă cu anvelope Nokian Hakkapeliitta

Gacha este primul autobuz robot autonom din lume care circulă pe orice tip de vreme. Autobuzul este unic datorită capacității sale de a naviga în mod fiabil chiar și în condiții dificile – în întuneric, precum și pe ploaie, zăpadă sau zloată. Anvelopele de iarnă Nokian Hakkapeliitta utilizate pentru acest autobuz garantează că pasagerii sunt în siguranță și se simt confortabil, chiar și în condiții extreme.

Până în prezent, condițiile meteo dificile au împiedicat funcționarea autovehiculelor autonome, deoarece acestea au fost dezvoltate și testate în condiții de vreme caldă. Gacha utilizează o tehnologie de direcție complet nouă, care a fost testată pentru a funcționa în condițiile arctice din Laponia. Acest lucru îi conferă un avantaj competitiv unic față de alte soluții autonome. Autobuzul elegant Gacha este un vehicul revoluționar de generație viitoare, dezvoltat de Sensible 4 din Finlanda și MUJI din Japonia.

„Am vrut să dezvoltăm un autobuz autonom care să fie fiabil chiar și în cele mai nefavorabile condiții meteo. Condițiile dificile sunt foarte solicitante pentru interfața dintre vehicul și drum. De aceea, anvelopele de iarnă Nokian Hakkapeliitta au fost o alegere naturală pentru noi și completează perfect sistemul nostru.”, spune Harri Santamala, director executiv al Sensible 4.

Dezvoltate pentru condiții extreme, anvelopele Nokian Hakkapeliitta au fost realizate în decenii de experiență în condiții dificile și variate. Acestea au fost create pentru condusul în zonele unde se întâlnesc frecvent schimbări bruște ale vremii. Siguranța anvelopelor de iarnă este perfecționată în zăpadă, gheață și zloată la White Hell, cel mai mare centru de testare din lume pentru anvelopele de iarnă. Cele peste 200 de zile de îngheț pe an oferă condiții exigente, dar excelente pentru testarea și dezvoltarea celor mai sigure anvelope de iarnă din lume.

Vehiculele robotizate necesită anvelope de ultimă generație

Anvelopa este singurul punct de contact al autovehiculului cu șoseaua, ceea ce o face să fie un factor important de siguranță, chiar și pentru autoturismele autonome. Conform unui studiu recent solicitat de Nokian Tyres în Europa, aproape 60% dintre șoferi consideră că anvelopele de iarnă reprezintă cel mai important accesoriu pentru siguranța mașinii. Ce tipuri de anvelope vor necesita vehiculele viitorului?

„În industria automobilelor se vor întâmpla multe în viitorul apropiat. Tehnologia traficului se dezvoltă și autovehiculele robotizate autonome vor fi la ordinea zilei. Sistemele de comandă ale acestor autovehicule autonome necesită anvelope de ultimă generație și date versatile privind funcționarea acestora, pentru un condus proactiv și sigur în orice condiții. Dezvoltarea de noi tipuri de servicii și tehnologii pentru anvelope inteligente ne permite să satisfacem nevoile în schimbare ale traficului și clienților viitorului”, declară Jukka Kasi, SVP, Produse & Tehnologii al Nokian Tyres.

Autobuzul Gacha, dotat cu pneuri de iarnă Nokian Hakkapeliitta R3, a fost introdus în serviciul de transport public în martie 2019. Pentru început, se intenționează utilizarea autobuzului în această primăvară în traficul de pasageri din trei orașe finlandeze. Sensible 4 și MUJI vizează dezvoltarea microbuzelor autonome pentru uz public și furnizarea de servicii de transport consumatorilor începând cu anul 2021.

Fotografii cu autobuzul Gacha

Animație Gacha

Vă rugăm să menționați fotograful/copyrightul în momentul în cazul în care preluați pozele/animația.

Informații suplimentare:

Anvelopele viitorului vor fi inteligente – Șoferii vor anvelope care se adaptează rapid la condițiile meteo

Cum ar putea arăta mobilitatea, șofatul și anvelopele de iarnă în anul 2036?

Conectează-te cu viitorul! Intră acum în campania de fidelizare Allview!

În așteptarea lansării seriei X6, Allview anunță demararea unei noi campanii de fidelizare a clienților. Astfel, începând de astăzi, orice comandă plasată pe allview.ro va beneficia de un voucher de 25% din valoarea totală, sub forma unui cod unic ce se va putea aplica unei comenzi ulterioare.

Participarea la campanie presupune efectuarea unei comenzi valide în perioada 19.03.2019 – 18.04.2019 de pe platforma allview.ro. Odată cu efectuarea comenzii, participantului i se va genera un cod unic în baza căruia va beneficia de o reducere la o comandă distinctă efectuată până cel târziu în data de 18.09.2019. Reducerea reprezintă 25% din valoarea totală a comenzii ulterioare, dar nu poate să depășească 25% din valoarea comenzii inițiale. Voucherul de reducere va fi generat automat începând cu prima comandă efectuată după începerea campaniei și se va adăuga automat în coșul comenzii viitoare. Voucherele vor fi vizibile în contul de client al utilizatorului platformei allview.ro și vor avea valabilitate de 6 luni.

Exemplu generare si aplicare voucher: valoarea comenzii 1=1400 lei, voucher 25% comanda 1 = 350 lei. Comanda 2=1500 lei, se aplică voucherul, se scad 350 lei, valoare de plată =1150 lei, 25% din valoarea de plată a comenzii 2 =287,5 lei. Comanda 3 = 1000 lei, se aplică voucherul până în limita de 25% a comenzii, se scad 250 lei, valoare de plată = 750 lei. Generarea vocherelor continuă in mod nelimitat.

Regulamentul complet al campaniei poate fi consultat pe allview.ro. Campania se adresează tuturor persoanelor fizice cu domiciliul/reședința în România și se va încheia în data de 18.04.2019, cu posibilitate de prelungire ulterioară.

Creat în 2004, Allview este brandul autohton de smartphone-uri şi tablete numărul 1 din România. În 2010, Allview a fost prima companie din România care a lansat o tableta PC, a urmat în 2011 primul smartphone sub brand românesc. În 2016, proiectul Allview Smart Home a diversificat portofoliul companiei cu o soluţie complexă de automatizare şi monitorizare a locuinţei. Brandul Allview este prezent pe pieţele IT&C din Polonia, Bulgaria, Germania, Spania, Ungaria, Olanda, Moldova, Serbia, Muntenegru, Macedonia, Bosnia şi Herţegovina, Republica Cehă, Malta, Cipru, Grecia, Lituania, Slovenia, Letonia şi Estonia. Allview se află într-un proces continuu de inovaţie şi dezvoltă tehnologii care oferă acces la cunoaştere, informaţie, la o viaţă mai bună.

Un actor principal din Spartacus revine la East European Comic Con

Manu Bennett, cunoscut pentru rolul lui Crixus din serialul de success Spartacus, a avut parte de un timp minunat in Romania cand a venit prima data la East European Comic Con, astfel incat a ales sa se intoarca in tara noastra si la editia din 2019.

“Este o mare placere sa ne reintalnim cu Manu Bennett cu care ne-am inteles excelent in urma cu 4 ani si care a creat o interactiune cu fanii extraordinara, am avut numai feedback pozitiv. Este un experiment si pentru noi sa vedem cum se raporteaza publicul la un actor care revine la Comic Con. De multe ori, fanii ne scriu si ne cer sa readucem actori de la precedentele editii, insa stim, in acelasi timp, ca elementul de noutate este substantial pentru publicul din Romania. Daca vor fi reactii bune, e posibil sa mai incercam readucerea unor invitati din anii trecuti care stim ca au avut priza buna la public”, a declarat Mircea Muresan, directorul general al evenimentului.

Actorul este celebru pentru rolurile negative, oferind o interpretare memorabila lui Azog, liderul orcilor din seria Hobbitul pentru care a fost indelung laudat de Peter Jackson. Mai mult,  Manu i-a dat viata si legendarului personaj Slade Willson (Deathstroke) din serialul de succes Arrow.

Lista sa de lung metraje include si mult premiatul “Lantana”,  “The Marine”, unde il are ca partener de ecran pe wrestler-ul John Cena, “The Condemned”, dar si apreciatul film japonez “Tomoko”.

Manu Bennett si-a prelungit sederea in Romania la editia din 2015. Actorul a vizitat Transilvania si toate atractiile sale si s-a declarat un indragostit iremediabil de tara noastra.

Din pacate, actorul Robert Picardo a fost nevoit sa isi anuleze prezenta la East European Comic Con, insa a promis ca nu va rata urmatoarele editii.

Manu Bennett completeaza lista actorilor de la Hollywood prezenti anul acesta la East European Comic Con pentur intalniri de neuitat cu fanii. El se alatura lui Vladimir Furdik (Game of Thrones), Nicholas Brendon (Buffy The Vampire Slayer) și Adam Brown (The Hobbit, Pirates of the Caribbean). Evenimentul va avea loc la Romexpo în weekendul 24-26 mai. Pe lângă pavilionul B1, anul acesta, în premieră, organizatorii vor folosi și pavilionul central, depășind astfel recordul suprafeței de desfășurare de anul trecut.

Precedenta ediție i-a adus în fața fanilor pe Daniel Gillies (The Originals), Andrew Scott (Sherlock), Jim Beaver (Supernatural), Chris Rankin (Harry Potter), Staz Nair și Gethin Anthony (Game of Thrones), ilustratorii David Lloyd (co-creator V for Vendetta), Maya și Yehuda Devir și Guillermo Ortego. De asemenea, cei 48.000 de vizitatori s-au bucurat de oferte bogate din partea expozanților, de jocuri noi și echipamente IT de ultimă generație, dar și de o zonă relaxantă de boardgames, au testat și jocuri pe bază de Virtual Reality, s-au fotografiat pe Tronul de Fier și au reușit să treacă Dincolo de Zid în singurul Escape Room mobil din Europa cu tematica Game of Thrones.

Cea de-a șaptea ediție East European Comic Con nu se va lăsa mai prejos și va oferi publicului noi și noi experiențe de neuitat.

Abonamentele “Early Bird” pentru 3 zile sunt acum disponibile online la pretul de 75 Ron pe www.comic-con.ro și în Magazinele Cărturești (via Myticket / Entertix).

NVIDIA, Microsoft, Epic Games, Unity, Crytek și dezvoltatori de top anunță cum va arăta gamingul de nouă generație, la GDC 2019

SAN FRANCISCO—Game Developers Conference— 19 martie 2019 – NVIDIA a anunțat astăzi o serie de noutăți care consolidează plăcile grafice NVIDIA GeForce ca fiind principala platformă prin care dezvoltatorii pot implementa ray tracing în timp real în jocuri.

Anunțul, care a avut ca subiect principal rolul central pe care Microsoft DirectX™ Ray tracing (DXR) îl joacă în lumea gaming-ului, include:

  • Integrarea de ray tracing în timp real în Unreal Engine și Unity, cele mai populare motoare de gaming din lume.
  • NVIDIA oferă suport pentru ray tracing pentru plăcile grafice GeForce GTX(1), oferind suport pentru zeci de milioane de gameri din întreaga lume.
  • Prezentarea NVIDIA GameWorks RTX™, un set de instrumente comprehensive și tehnici de randare care ajută dezvoltatorii de jocuri să implementeze ray tracing în jocuri.
  • Noi jocuri și noi experiențe care beneficiază de tehnologia ray tracing în timp real cum ar fi Dragonhound, Quake II RTX și altele.

“Când shaderele programabile au fost implementate, cu mai mult de 15 ani în urmă, au schimbat fața gaming-ului pentru totdeauna.  Astăzi, ray tracing-ul în timp real e pe punctul de a face același lucru – acesta reprezintă un punct de referință important în dezvoltarea jocurilor,” declară Maww Wuebbling, liderul diviziei de marketing a NVIDIA. “Amploarea cu care industria a adoptat tehnologia este remarcabilă – crearea de API-uri standard, integrarea în motoare de gaming cu renume, adoptarea în multiple jocuri AAA și suport pentru milioane de produse hardware. Se anunță un viitor palpitant pentru gameri.”

Cele mai populare jocuri din lume integrează suport pentru ray tracing

Motoarele de jocuri sunt platformele de dezvoltare software care includ toate instrumentele de care dezvoltatorii au nevoie pentru a produce jocuri video, de la creație și scripting până la inteligența artificială și randare.

Integrarea în motoarele de jocuri a noi caracteristici precum ray tracing în timp real poate accelera procesul de dezvoltare. De asemenea, caracteristicile vor deveni disponibile pentru toți utilizatorii unui motor de jocuri, de la ingineri și programatori și până la creatori de conținut și artiști.

Două dintre cele mai populare motoare din lume, Unreal Engine și Unity, au anunțat implementarea caracteristicilor ray tracing, pe care dezvoltatorii de jocuri le vor folosi pentru a adăuga efecte ray-traced care pot rula în timp real pe plăcile grafice NVIDIA.

Unreal Engine 4.22 este disponibil pentru preview acum, cu o dată de lansare finală ce va fi anunțată de către Epic în conferința GDC de miercuri. Începând din 4 aprilie, Unity va oferi suport pentru ray tracing în timp real, cu un build custom experimental disponibil pe GitHub pentru toți utilizatorii, cu posibilitate de preview la lansarea 2019.03 Unity.

Alte motoare care vor beneficia de suport pentru ray tracing în timp real includ Frostbite Engine de la DICE/EA, Northlight de la Remedy Entertainment și motoare de la Crystal Dynamics, Kingsoft, Netease și altele.

“În viitorul apropiat, consider că fiecare titlu AAA va beneficia de ray tracing în timp real,” declară Jon Peddie, președinte al Jon Peddie Research. “Integrarea de ray tracing în timp real pentru principalele două motoare de jocuri din lume indică interesul pieței pentru tehnologia ray tracing și convingerea că acesta este viitorul graficii în materie de gaming. Din punct de vedere istoric, integrarea tehnologiilor în motoarele de gaming reprezintă un moment de referință pentru domeniu, și este urmat de o adoptare la nivel de industrie.”

Numărul plăcilor grafice cu ray tracing instalate ajunge la zeci de milioane

Plăcile grafice NVIDIA GeForce GTX cu arhitectură Pascal și Turing(1) vor putea rula jocuri cu ray tracingprintr-un driver care va fi lansat în luna aprilie. Noul driver va permite rularea jocurilor cu suport ray tracing pe zeci de milioane de păci grafice, accelerând dezvoltarea tehnologiei și oferindu-le dezvoltatorilor o bază de lucru uriașă.

Cu acest driver, plăcile grafice GeForce GTX vor proiecta efecte ray-traced pe nucleele shader. Performanța în joc va varia în funcție de efectele ray-traced, numărul de raze proiectate în joc, modelul plăcii grafice și rezoluția jocului. Jocurile care beneficiază de Microsoft DXR și API-uri Vulkan vor suporta și ray tracing.

Cu toate acestea, plăcile GeForce RTX, care beneficiază de nuclee dedicate pentru ray tracing, livrează cea mai bună experiență în materie de ray tracing. Acestea oferă o performanță ray-traced cu până la de 3 ori mai rapidă și o grafică de gaming mai captivantă, decât plăcile fără nuclee ray tracing dedicate.

GameWorks RTX: Dezvoltare pentru jocurile ray-traced

NVIDIA GameWorks RTX reprezintă un set de instrumente care ajută dezvoltatorii de jocuri să implementeze efecte ray-traced în timp real în jocuri. GameWorks RTX este disponibil pentru dezvoltatori în variantă open source, cu licență de la GameWorks™, și include plugin-uri pentru Unreal Engine 4.22 și motorul 2019.03 de la Unity care urmează să fie lansat ca preview.

GameWorks RTX include:

  • RTX Denoiser SDK – o bibliotecă care permite ray tracing rapid, în timp real, prin integrarea de tehnici de denoising pentru a reduce numărul de raze și sample-uri per pixel. Include algoritmi pentru umbre ray-traced, reflexii lucioase, ocluzie ambientală și difuzie globală a luminii.
  • Nsight pentru RT – un instrument exclusiv pentru dezvoltatori care îi ajută pe aceștia să depaneze și să profileze aplicațiile grafice construite pentru DXR și alte API-uri.

Mai multe detalii despre GameWorks RTX sunt disponibile pe https://developer.nvidia.com/rtx.

Noi jocuri și experiențe ray-traced

GDC marchează debutul pentru o varietate de jocuri și experiențe ray-traced, precum:

  • Control – lansarea unui nou demo video de la Remedy Entertainment care include iluminații ray-traced globale, reflexii și umbre.
  • Dragonhound – vizitați standul NVIDIA de la GDC pentru a urmări ultimul joc RPG online care va beneficia de reflexii și umbre ray-traced în timp real.
  • Quake II RTX – folosește ray tracing pentru toate luminile din joc într-un algoritm de iluminare numit path tracing. Clasicul Quake II este modificat de comunitatea open source pentru a suporta ray tracing, iar echipa de ingineri de la NVIDIA contribuie, oferind suport pentru îmbunătățirea graficii și a gameplay-ului. Quake II RTX este primul joc ray-traced care foloseste NVIDIA VKRAY, o extensie de la Vulkan care permite dezvoltatorilor care folosesc API-uri Vulkan să implementeze efecte ray-traced în jocurile lor.

Detalii despre NVIDIA

Mai multe informații sunt disponibile pe blogul NVIDIA, pe Facebook, Twitter, LinkedIn, și Instagram, în timp ce clipurile video se găsesc pe YouTube și imaginile pe Flickr.

Despre NVIDIA

Inventarea procesorului grafic (GPU) de către NVIDIA (NASDAQ: NVDA) în 1999 a favorizat dezvoltarea pieței de jocuri pentru PC, a redefinit grafica computerizată modernă și a revoluționat calculul paralel. Recent, deep learning-ul (învățarea automată) integrat în procesoarele grafice a alimentat AI-ul (inteligența artificială) modern – următoarea eră a tehnicii de calcul – în care GPU joacă rolul de creier al computerelor, al roboților și al vehiculelor autonome, capabile să perceapă și să înțeleagă lumea înconjurătoare. Mai multe informații la http://nvidianews.nvidia.com/.

(1) Plăci grafice GeForce GTX 1060 6GB sau mai performante.

Anumite declarații din acest comunicat de presă includ, dar nu se limitează la, următoarele premise: beneficiile, impactul, capabilitățile și disponibilitatea plăcilor grafice NVIDIA GeForce, NVIDIA GameWorks RTX și ray tracing; Plăcile grafice NVIDIA Geforce sunt principala platformă care permit dezvoltatorilor șă implementeze ray tracing în timp real în jocuri; integrarea ray tracing-ului în Unreal Engine și Unity și noi jocuri care îl prezintă; NVIDIA implementează suport pentru ray tracing pentru plăcile grafice GeForce GTX și oferă dezvoltatorilor o bază de instalări de zeci de milioane de gameri; NVIDIA GameWorks RTX ajută dezvoltatorii să implementeze DXR în jocuri; ray tracing promite să schimbe gaming-ul pentru totdeauna și reprezintă un punct de referință în dezvoltarea de jocuri; amploarea de preluare a ray tracing-ului în industrie și numărul de produse care suportă ray tracing; ray tracing în Unreal Engine și Unity permite dezvoltatorilor să implementeze efecte ray tracing în timp real; disponibilitatea motoarelor grafice Unreal Engine și Unity; convingerea că fiecare titlu AAA va încorpora ray tracing în timp real și convingerea industriei de gaming că ray tracing-ul este viitorul graficii în materie de gaming; așteptarea ca plăcile grafice NVIDIA GeForce GTX să profite de jocurile care suportă ray tracing; drivele pentru plăcile grafice GeForce permit ca zeci de milioane de plăci grafice să suporte ray tracing, care va accelera creșterea tehnologiei și va oferi dezvoltatorilor de jocuri o bază de instalări masivă și vor executa ray tracing pe nucleele shader; performanța “in-game” poate varia în funcție de nivelul de ray tracing din joc, placa grafică și rezoluția jocului; plăcile grafice GeForce oferă o performanță ray tracing mai rapidă și mai captivantă din punct de vedere vizual; jocurile care vor suporta ray tracing; noile jocuri care vor fi lansate la GDC și caracteristicile lor sunt bazate pe declarații, fapt care pot cauza ca rezultatele să fie altele decât așteptările. Factori importanți care ar putea determina a rezultatele efective să difere din punct de vedere material includ: condiții economice globale; încredințarea terților pentru a produce, a asambla, a îmapcheta și a testa produsele noastre; impactul dezvoltării tehnologice și al competiției; dezvoltarea de noi produse și tehnologii sau îmbunătățiri ale produselor și tehnologiilor noastre existente; acceptarea de către piață a produselor noastre sau a produselor partenerilor noștri; defectele de producție, design sau software; schimbările preferințelor sau cererii consumatorilor; transformări ale interfețelor și standardelor industriei; pierderi neașteptate de performanță a produselor sau tehnologiilor noastre atunci când sunt integrate în sisteme; precum și alți factori detaliați din timp în timp în cele mai recente rapoarte NVIDIA despre Securities and Exchage Commission, sau SEC, inclusiv, dar nelimitându-se la, raportul său anual Form 10-K și raporturile trimestriale Form 10-Q. Copii ale rapoartelor completate cu SEC sunt postate pe website-ul companiei și NVIDIA le face disponibile gratuit. Aceste declarații despre viitor nu sunt garanții ale performanțelor viitoare și se referă numai la momentul actual și, exceptând rigorile legii, NVIDIA neagă orice obligație de a actualiza aceste declarații despre viitor pentru a reflecta evenimente sau circumstanțe viitoare.

© 2019 NVIDIA Corporation. All rights reserved. NVIDIA, the NVIDIA logo, GameWorks RTX, GeForce GTX, GeForce RTX, Umbrele hibride ray traced, Nsight și RTX Denoiser sunt mărci comerciale sau mărci înregistrate ale NVIDIA Corporation în SUA și în alte țări. Alte nume de companie și produs pot fi mărci ale respectivelor companii cu care sunt asocialte. Caracteristicile, prețul, disponibilitatea și specificațiile sunt expuse schimbărilor neanunțate.

Microsoft România democratizează inteligența artificială în cadrul AI Day și lărgește orizontul posibilităților pentru furnizorii și utilizatorii de tehnologie din sectorul de afaceri

București, 18.03.2019 – Pe 20 martie, începând cu ora 9:00, Microsoft România organizează la Willbrook Platinum Business & Convention Center „AI Day”, un eveniment dedicat impactului inteligenței artificiale și aplicabilității acesteia în mediul de afaceri și în societate. Evenimentul va prezenta unele dintre cele mai inovatoare proiecte bazate pe inteligența artificială: Store of the Future, următoarea generație de retail și marketing în cloud, și Breath Base, o platformă care utilizează algoritmi avansați de machine learning pentru a diagnostica mult mai rapid și simplu bolile pulmonare, inclusiv cancer. În cadrul evenimentului, vor construi contextul pentru dialog Philippe Rogge, Area President CEE, Microsoft, precum și speakeri din partea Tecknoworks, Rockwell Automation, UiPath și Synerise.

„Auzim din ce in ce mai des despre efectul transformațional pe care inteligența artificială îl are și îl va avea asupra lumii în care trăim, iar printre dimensiunile pe care le adresează aș menționa: optimizarea afacerilor, accelerarea inovațiilor și creșterea productivității, adresarea problematicii sărăciei, a dezechilibrelor climatice, crearea de tratamente pentru afecțiuni  incurabile astăzi, îmbunătățirea sistemelor educaționale și a modului în care interacționăm și colaborăm unii cu ceilalți.  Microsoft investește în tehnologii de tip AI de peste 25 de ani, iar astăzi suntem în măsură să oferim soluții diverse cu aplicabilitate concretă în toate industriile,” declară Violeta Luca, General Manager, Microsoft România.

Două din proiectele prezentate în cadrul evenimentului, Store of the Future și Breath Base, sunt un prilej pentru a deschide conversația despre tehnologie și inovație aplicată cu liderii actuali ai comunității de business din România.

Store of the Future este o soluție unică, dezvoltată de compania poloneză Synerise cu ajutorul Microsoft Azure, care îmbunătățește experiența clienților, folosind inteligența artificială pentru a analiza datele statistice la nivelul fiecărui client, și pentru a spori vânzările și îmbunătăți experiența acestora.

Datele privind respirația pacienților supuși examinării cu dispozitivul eNose, stocate într-o bază de date online, sunt conectate la Breath Base, o platformă bazată pe inteligența artificială, pentru a evalua în timp real cel mai probabil diagnostic. Platforma permite colaborarea dintre medici și cercetători în personalizarea tratamentului pacienților.

Evenimentul de pe data de 20 e parte a viziunii Microsoft prin care compania își propune să consolideze înțelegerea asupra aplicabilității inteligenței artificale la nivel național, ajutând la creșterea sectorului tehnologic și având totodată o contribuție valoroasă la nivel social. Conform sondajului Eurostat din 2018, doar 10,3% dintre întreprinderile românești se folosesc în activitatea lor de cloud computing. Mai mult, indicele economiei și societății digitale (DESI), calculat anul trecut, situează România pe ultimul loc la nivelul Uniunii Europene. DESI are drept scop măsurarea progreselor realizate de statele membre ale UE în direcția unei economii și a unei societăți digitale.

Agenda completă a evenimentului precum și formularul de înscriere sunt disponibile aici.

 

Despre Microsoft

Fondată în 1975, compania Microsoft (Nasdaq “MSFT”) este liderul mondial în software, servicii, dispozitive şi soluţii ce ajută oamenii şi companiile să îşi atingă pe deplin potențialul. Pentru mai multe informaţii, noutăţi şi perspective de la Microsoft, vă rugăm să vizitaţi Microsoft News Center la adresa http://news.microsoft.com.

 

Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare al McDonald’s, va deschide 13 noi restaurante în 2019

În 2018, au fost deschise zece restaurante, ca parte a unui program de dezvoltare pe o durată de patru ani în valoare de 64 de milioane de euro

București, 18 martie 2019 – Compania malteza Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare al McDonald’s pentru șase piețe europene, a deschis zece restaurante noi în anul 2018 și a început programul de extindere pentru 2019 prin inaugurarea unui nou restaurant în Grecia. Grupul va deschide în total 13 restaurante în acest an.

Inaugurările sunt parte a unei investiții de 64 de milioane de euro dedicată atingerii pragului de 176 de restaurante în România, Țările Baltice, Grecia, și Malta până în 2021.

În România, Premier Capital a avut un an foarte bun, a deschis patru restaurante doar în decembrie anul trecut și un total de opt în intervalul ianuarie 2018 – ianuarie 2019. Din cele 8 restaurante locale, patru sunt restaurante complexe, adică dispun de cafenele McCafé și oferă servicii McDrive. Alte trei restaurante au fost deschize de Premier Capital, unul în Lituania și două în Grecia, toate trei cu posibilitate de comanda prin drive-thru. Compania a marcat astfel 11 deschideri înr-un an și a ajuns la un total de 147 de unități operate în prezent pe cele șase piețe. Familia McDonald’s numără acum 8.200 de angajați.

Programul de modernizare al Premier Capital a continuat în 2018 cu 22 de proiecte de remodelare finalizate în Estonia, Lituania, Letonia, Grecia și România. Restaurantele renovate dispun de cele mai noi inovații McDonald’s cu kiosk-uri pentru comandare, o configurație actualizată a bucătăriei și caracteristici îmbunătățite, precum servirea la masă și camerele de petrecere modernizate. Programul de modernizare a fost finalizat în Estonia, Letonia și Lituania și se așteaptă să fie complet îndeplinit și în România, Grecia și Malta până la finalul anului 2020.

În 2019, Premier Capital va continua să direcționeze investiții considerabile și cursuri de formare în conceptul Experience of the Future, modelul de serviciu revoluționar al McDonald’s, care aduce inovația mai aproape de clienți în restaurante. Mai multe restaurante vor fi remodelate și modernizate pentru a beneficia de sistemul Experience of the Future, dar și de servicii adiționale.

„Viziunea noastră pe următorii trei ani se concentrează pe trei direcții: ne dorim să facem McDonald’s și mai accesibil pentru clienți, ne dorim să aducem noutate și inovație în experiențele pe care le oferim și, nu în ultimul rând, ne dorim să rămânem dedicați angajaților noștri și să le oferim tot sprijinul pentru ca ei să avanseze în cariera lor la McDonald’s”, a declarat Victor Tedesco, Managing Director Premier Capital. „Vom îndeplini toate acestea dacă ne păstrăm și chiar îmbunătățim standardele de calitate și ospitalitate din restaurante, dacă identificăm oportunitățile de dezvoltare, dacă încurajăm noi lideri și dacă simplificăm procesele din restaurante acolo unde este cazul.”

„Anul 2018 a fost poate cel mai bun an al McDonald’s în România până acum. O spun cu mare mândrie și bucurie, pentru că știu cât de mult efort a investit întreaga echipă pentru creșterea businessului în acest an și pentru atingerea obiectivelor de deschideri de restaurante din acest an. Dezvoltarea de noi restaurante presupune multă implicare și colaborare cu diverși parteneri, e un proces care uneori poate fi difici, însă entuziasmul cu care am fost primiți în fiecare comunitate în parte ne dovedește că facem lucrurile bine. Continuăm anul 2019 cu același entuziasm, cu obiective bine definite și dorința de a fi cât mai aproape de clienții noștri și a ne ridica la așteptările lor,” a declarat Daniel Boaje, Director General Premier Capital România.

Business-ul Premier Capital a continuat să crească în 2018, într-un ritm de creștere anual pozitiv. Vânzările comparabile și valoarea comenzilor au depășit cifrele din 2017 cu 10% respectiv 4%.

Fotografii:

McDonald’s Focșani

Deschiderea restaurantului McDonald’s Focșani, restaurantul cu numărul 74 din țară. Restaurantul a fost deschis de Victor Tedesco, Managing Director Premier Capital, și Daniel Boaje, Director General Premier Capital România.

McDonald’s Brăila

Deschiderea restaurantului McDonald’s Brăila, restaurantul cu numărul 75 din țară. Restaurantul a fost deschis de Daniel Boaje, Director General Premier Capital România, în prezența primarului orașului Brăila, Viorel Marian Dragomir.

McDonald’s Larissa

Rețeaua de restaurante Premier Capital s-a extins la 147 de restaurante prin deschiderea unității McDonald’s din Larissa, Grecia. Restaurantul a fost deschis de Simona Mancinelli, Managing Director McDonald’s Grecia și Victor Tedesco, Managing Director Premier Capital, alături de prezentatorul grec Evvagelia Aravani.

McDonald’s Latvia

Restaurantul pilot al Premier Capital în regiunea Baltică, Luna din Riga, Letonia, a fost redeschis în luna aprilie a anului trecut după o remodelare completă.

Despre McDonald’s în România

Începând cu anul 2016, McDonald’s este parte a companiei Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare al restaurantelor McDonald’s din Estonia, Grecia, Letonia, Lituania și Malta. Premier Capital plc operează 142 de restaurante în locații importante, mai mult de jumătate dintre ele având McDrive și numeroase cafenele McCafé. În România, McDonald’s este lider al pieței restaurantelor, cu 78 de restaurante în 23 de orașe. Până în prezent, compania a investit peste 800 de milioane de lei în România, are 5.000 de angajați și primește zilnic peste 210.000 de clienți. În 2017 a fost desemnat cel mai bun angajator pentru al patrulea an consecutiv, conform AON România. Pentru mai multe informații vizitați: www.mcdonalds.ro și www.facebook.com/McDonalds.ro

Despre Premier Capital

Premier Capital plc este partenerul pentru dezvoltare al McDonald’s în Estonia, Grecia, Letonia, Lituania, Malta și Romania. Actuala rețea de 147 de restaurante include 77 de unități cu operațiuni McDrive și 51 de unități cu operațiuni McCafe, deservind peste 118 milioane de clienți anual, cu ajutorul unei echipe de peste 8.200 de angajați.

Premier Capital plc este business-ul McDonald’s al grupului Hili Ventures Ltd, grup implicat în diverse operațiuni și parteneriate cu McDonald’s și Apple, logistică, inginerie, proprietăți și tehnologie. Activi în 10 țări din centrul și estul Europei și Africa de Nord cu o echipa de 9.000 de angajați, Hili Ventures este partener CMA CGM, IBM, Konecranes, Lenovo, Microsoft, NCR, Diebold Nixdorf, și alte companii globale.

X6 Xtreme, cu wireless charging, ca să iti urmezi toate planurile!

X6 Xtreme este noul flagship al celor de la Alview ce va fi dotat cu solutii de ultima generatie si bineinteles va putea fi disponibil la un pret mai mult decat avantajos.

Allview X6 Xtreme a fost gandit astfel incat sa poata fi utilizat cu o maxima usurinta in utilizare iar in plus dispune si de incarcare wireless. Noul smartphone, te va ajuta sa te bucuri in voie de cea mai simpla si prietenoasa metoda de alimentare si totul devine mai rapid, mai usor si mai confortabil.

Deci indiferent ca te aflii acasa, in masina ori la birou, cu ajutorul unui incarcator wireless, nimic nu va fi mai simplu si astfel vei putea scapa de firele incurcate si acest lucru fiind disponibil la un pret extrem de mic.

Noul device va fi dotat cu un procesor MediaTek Helio P70, procesor care este capabil de performante inalte, fiind cu pana la 13% mai puternic decat predecesorul sau, P60, oferind tot suportul necesar afisajelor de tup Full View la o rezolutie foarte buna, Full HD +.

De asemenea si din punctul de vedere al puterii de procesare AI, aceasta va fi crecuta cu pana la 30%, experientele si in acest caz fiind pentru utilizatori mult superioare in comparatie cu modelele anterioare.

In plus, in X6 Xtreme va fi integat si un modem de ultima generatie, ce va fi capabil de conexiune Dual VOLTE/ DUAL VoWIFI, care impreuna cu sistemul inovativ Transmission Antenna Switching, vor asigura convorbiri si tranfer de date, de cea mai buna calitate.

Ca si specificatii generale, noul X6 Xtreme va avea un ecran foarte mare de tip AMOLED de 6.39 inch Full View cu un aspect de 19.5:9 si cu un raport corp/displau de aproximativ 91.4 %, incarcarea se va face cu pana la 18 W, adica cu 9V si 2A.

O noutate care va ajuta ecranul sa acoperea aceasta suprafata, fara a avea breton sau orice alt decupaj, este camera frontala care va fi inclusa in marginea superioara a telefonului printr-un mecanism de tip Pop Out iar camera principala va fi de tip dual camera.

Toate detaliile complete despre noul Allview X6 Xtreme vor fi disponibile in curand.

Gamerii AMD Radeon luptă pentru Washington DC în Tom Clancy’s The Division 2

Începând de astăzi, gamerii vor putea lupta pentru recucerirea străzilor din Washington DC în Tom Clancy’s The Division 2. Aceștia vor avea parte de o experiență imersivă și incitantă, realizată cu ajutorul graficii Radeon, în parteneriat cu producătorul jocului, Ubisoft.

Oferind suport pentru jocul The Division 2, soluția AMD Radeon Software Adrenalin 2019 Edition oferă cea mai bună performanță pentry gameri, împreună cu un framerate ridicat și funcții deosebite, precum:

  • Performanță ieșită din comun – Plăcile video AMD Radeon oferă perfomanțe excepționale, la rezoluții de 1080p, 1440p sau 4K, împreună cu DirectX 12. Experiența de gaming este una de cea mai înaltă calitate, iar procesoarele grafice Radeon sunt mai puternice decât cele ale competitorilor atunci când este pus la treabă DX12. În plus, plăcile video Radeon RX 570 și Radeon RX 590 sunt mai performante la o rezoluție de 1080p cu setările pe „Ultra” decât competitorii direcți de pe acest segment, care oferă soluții grafice mai scumpe.
  • Cel mai mare ecosistem de display-uri de gaming – Un gameplay cursiv, fluid, este mult mai ușor de experimentat cu ajutorul celor peste 550 de monitoare compatibile cu Radeon FreeSync. Tehnologia dezvoltată de AMD sincronizează timpul de răspuns al monitorului direct cu jocul, ceea ce înseamnă că este eliminată posibilitatea unui framerate mai scăzut.
  • Asynchronous Compute, Shader Intrinsics și Utilizarea de Multi-Core – Plăcile video AMD Radeon vin cu o utilizare mai inteligentă a procesorului grafic, un timp de răspuns mai bun și o perofrmanță sporită, datorită tehnologiilor Shader Intrinsics și Asynchronous Compute, permițând jocului The Division 2 să atingă framerate-uri mai ridicate și o fidelitate vizuală mai bună împreună cu GPU-urile compatibile.

Cu bundle-ul de jocuri de la AMD, Raise the Game: Fully Loaded, fanii Radeon vor primi gratuit trei dintre cele mai populare jocuri ale anului 2019 – Resident Evil 2, The Division 2 și Devil May Cry 5 – odată cu achiziționarea unei plăci video AMD Radeon VII, RX Vega sau RX 590, sau a unui PC eligibil care funcționează pe platforma AMD Radeon VII, RX Vega sau RX 590.

Pentru mai multe informații poți accesa articolul de pe blogul AMD, aici, și poți descărca cel mai recent driver AMD de aici. Dă-mi de veste dacă ai întrebări.