Dezvoltatorii independeți de jocuri au fost premiați în cadrul concursului NVIDIA DXR Spotlight

Concursul DXR Spotlight organizat de NVIDIA, Epic și Microsoft în ultimele luni s-a încheiat astăzi, odată cu anunțarea celor trei câștigători.

Concursul, care este o extensie a programului NVIDIA Indie Spotlight, a lansat o invitație tuturor dezvoltatorilor și creatorilor de conținut să creeze jocuri demo utilizând Unreal Engine 4.22, Microsoft DirectX 12 și DirectX Raytracing și combinații de reflexii ray-traced în timp real, umbriri și iluminări globale.

Producătorii de jocuri folosesc ray tracing în timp real în cele mai mari francize și titluri AAA pe care le lansează, dar calitatea jocurilor demo înscrise în acest concurs demonstrează faptul că oricine poate stăpâni arta ray tracing-ului în timp real.

Astăzi au fost anunțați cei trei participanți ai concursului:

    • Attack from Outer Space recreează atmosfera filmelor sci-fi din anii 1950 prin utilizarea de reflexii ray-traced, umbriri si iluminare ambientală – toate în timp real – pentru a oferi nostalgie invaziei de roboți.
    • LP Trailer le permite gamerilor să conducă un camion, folosind reflexii ray-traced și ocluzie ambientală pentru a genera iluminare naturală.
    • Diode le permite gamerilor să intre în pielea unui cavaler din viitor, cu scopul de a înfrunta forțele răului. Demo-ul utilizează reflexii ray-traced în timp real pentru a obține rezultate spectaculoase.

Toți cei trei câștigători au primit câte o placă grafică NVIDIA TITAN RTX GPU.

Ray tracing-ul în timp real schimbă felul în care jocurile sunt create și crește sesizabil calitatea imaginii. Ray tracing-ul este creat alături de un ecosistem robust care include API-uri, suport pentru o multitudine de motoare grafice și tool-urile necesare pentru dezvoltatori. NVIDIA stă în spatele “revoluției” ray tracing, iar plăcile grafice NVIDIA GeForce RTX sunt singurele capabile să randeze jocuri în timp real în timpul utilizării de efecte ray traced.

Au fost făcute publice specificațiile recomante și noi screenshoturi pentru Control

Au fost făcute publice specificațiile recomandate pentru Control. GeForce RTX 2060 este recomandarea pentru pentru a putea experimenta jocul cu efecte ray-traced. Control se va lansa pe data de 27 august și face și parte din cel mai recent bundle GeForce RTX.

 

Link-uri adiționale:

Câștigătorii concursului DXR Spotlight pe blogul NVIDIA:

https://blogs.nvidia.com/blog/2019/08/05/dxr-spotlight-contest/

Cele mai bune 10 înscrieri în concursul  DXR Spotlight:

https://developer.nvidia.com/dxr-spotlight-winners

Detalii despre DXR Spotlight pe site-ul NVIDIA Developer:

https://news.developer.nvidia.com/dxr-spotlight-contest/

Despre programul NVIDIA Indie Spotlight pe blogul NVIDIA:

https://blogs.nvidia.com/blog/2017/11/09/nvidia-indie-spotlight-program-games/

Dezvoltatorii se pot înscrie în programul NVIDIA Indie Spotlight accesând următorul link:

https://developer.nvidia.com/Indie-Spotlight

Specificațiile recomandate pentru Control pe GeForce.com:

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/control-pc-system-requirements-ray-tracing-trailer/

Specificațiile recomandate pentru Control pe blogul Remedy:

https://controlgame.com/control-requirements-pc/

Pagina bundle-ului RTX SUPER FAST. SUPERNATURAL:

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/campaigns/control-wolfenstein-youngblood-bundle/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *